Jarkko Kurvinen 2019-05-20T15:55:45+00:00

JARKKO KURVINEN

B2B-markkinoinnin kymmenen käskyä

Jarkko Kurvinen kannustaa yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella ja tekemään markkinoinnista aidosti palvelua. Jarkon intohimona on nostaa yritysten markkinointi uudelle tasolle sekä auttaa yrityksiä ja asiantuntijoita muuntamaan myyntinsä ja markkinointinsa asiakaskeskeiseksi. Jarkko työskentelee perustamassaan markkinointitoimisto Plutoni Oy:ssä ja hän on kirjoittanut kollegoidensa kanssa kirjat Blogimarkkinointi (2011, Kultasulka-palkinto), Mielipidejohtaja (2014) sekä B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja, mikä julkaistiin elokuussa 2016

TAKAISIN KOULUTUSKOKONAISUUKSIIN