Juho Iljeroos 2019-02-03T15:58:07+00:00

JUHO LILJEROOS

Palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen
elementit – tulos tai ulos

Yrittäminen on elämistä tulos tai ulos -maailmassa. B2B kaupassa 71% ostajista ovat valmiina vaihtamaan toimittajayrityksestä toiseen, koska he kokevat saavansa huonoa asiakaskokemusta. Menestyjät taasen ovat hunajapurkkeja, joiden ympärillä käy kuhina. Miten palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen elementit sitten valjastetaan käyttöön?

En lupaa, että saat tästä luennosta vastaukset kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin – mutta lupaan kertoa kuinka nostimme asiakasyrityksemme myyntiä yli 900 % tai kuinka saavutimme alle kahdessa kuukaudessa yli tuhannen validoidun liidin kannan – ja teimme kauppaa helpommin kuin koskaan. Ja kaikki tämä saavutettiin samalla, kun asiakastyytyväisyys parani.

TAKAISIN KOULUTUSKOKONAISUUKSIIN
OSTA LIPPUJA