Santtu Kottila 2019-07-17T12:19:43+00:00

SANTTU KOTTILA

Parempaa asiakaskokemusta rakentamassa: mitä digimaailma voisi oppia kivijalasta

Tässä nykyisessä digitaalista maailmaa ihannoivassa kuplassa unohdetaan rakentaa hyvää asiakaskokemusta ja hyödyntää siinä varsinkin kivijalassa hyväksi havaittuja metodeja. Puheenvuoro keskittyy digitaalisen asiakaskokemuksen parantamiseen, mutta näkökulma ja esimerkit ovat tosi poikkeuksellisia.

Santtu Kottila on kotimaisen voimakkaasti kasvavan markkinointiteknologiayritys Leadoon markkinointijohtaja sekä MarkkinointiKollektiivin perustaja. Santtu on mieleenpainuvan markkinoinnin fani, joka liputtaa asiakkaiden, yhteistyön, rohkeuden ja epäonnistumisten puolesta.
Santtu Kottila
TAKAISIN KOULUTUSKOKONAISUUKSIIN