Tampere Business Meetin ensimmäiset pääyhteistyökumppanit on julkaistu!

 

”Markkinoinnin ja myynnin muutos koskee kaikkia yrityksiä”

Differo Oy, Myynninmaailma, Asianajotoimisto Roihu, Aito Säästöpankki ja Bonfire -vaikuttajamedia ovat ensimmäiset pääyhteistyökumppanit Tampere Business Meetissä 2019.

Tampere Business Meet –tapahtuman teema vuonna 2019 on moderni myynti ja markkinointi sekä asiakaskokemus. Differo Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Katri Tanni kertoo, että strategisen markkinointialan yritys halusi olla heti päivässä mukana kun teema julkistettiin. 

– Me sparraamme asiakkaitamme muokkaamaan markkinoinnin ja myynnin sanoman, kärjet, sisällöt ja prosessit asiakaslähtöisiksi. Lisäksi myynti ja markkinointi ovat koko yrityksen yhteisiä asioita eivätkä vain tiettyjä osastoja koskeva. Tampere Business Meetissä konkretisoituu juuri se sama missio johon me vahvasti uskomme, Katri Tanni linjaa. 

Myynninmaailma tuo tapahtumaan näkemyksen ja asiantuntimuksen koskien myynnin digitaalisia työkaluja ja niiden hyödyntämistä.

– Tapahtuma on paikallisesti ja jopa Suomenkin laajuudessa erinomaisesti järjestetty koulutuspäivä, joka tuo sen kävijöille lisäarvoa ja uusia verkostoja uudella tavalla. Olimme tänä vuonna mukana ja olimme erittäin tyytyväisiä, kertoo Markus Jokinen.

Asianajotoimisto Roihu oli myös tyytyväinen vuoden 2018 tapahtumaan ja he ovat myös mukana vuonna 2019.

– Asiakaskokemus aiheena on meille tärkeä, sillä se ratkaisee asiakassuhteiden pitkäjänteisyyden ja on merkittävä asiakastyytyväisyyteen vaikuttava tekijä myös lakiajalla, kertoo varatuomari ja osakas Elisa Ilmoniemi.

Aito Säästöpankki on samoilla linjoilla.

– Pankki -ja rahoitusala on pitkään ollut murroksessa ja asiakaskokemus on pysyvyyteen vaikuttajava merkittävä tekijä. Me haluamme tehdä töitä sen eteen, että erotumme erinomaisella palveluotteella asiakassuhteen kaikissa vaiheissa, kertoo markkinointipäälikkö Kirsi Evilä.

Digitaalinen bisnesmedia Bonfire halusi heti olla mukana.

Useat ajankohtaiset viestintätutkimukset osoittavat, että yritysviestintä on lamassa, ja sosiaalisen median myötä ihmisiltä ihmiselle tapahtuva viestintä on perinteistä korporaatioviestintää kiehtovampaa ja tuloksellisempaa. Vaikuttajien kautta yritykset pääsevät tehokkaalla tavalla omien asiakkaidensa iholle. Vaikuttajamme ovat suomalaisen bisneselämän kuumimpia osaajia ja asiantuntijoita omilla toimialoillaan. Halusimme tulla mukaan Tampere Business Meetiin kertomaan vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksista myös B2B-yrityksille, kertovat Bonfire Agency Oy:n Laura Pääkkönen ja Maria Sillanpää.

Tapahtuman kumppanit antavat parhaan osaamisensa ja näkemyksensä myös tapahtuman suunnitteluun. 

– Olen tosi innostunut siitä, että Tampereella on tällainen verkostoitumistapahtuma joka edistää alueen yritysten kasvua osaamista jakamalla. Olemme yhdessä enemmän ja tällä ajatuksella Pirkanmaan yritykset pärjäävät maailmalla entistä paremmin, Differo Oy:n Katri Tanni päättää. 

 

Mediayhteys:

Markus Koskinen, 0400850705

 

www.roihulaw.fi

www.aitosaastopankki.fi

www.myynninmaailma.fi

www.bonfire.fi

www.differo.fi